Uw offerte wordt aangepast


Bedankt voor het doorgeven van uw wijzigingen. Wij zullen deze wijzigingen controleren en u ontvangt binnen 2 werkdagen uw nieuwe, aangepaste offerte van één van onze adviseurs.

Mocht u niks hebben ontvangen vragen wij u om eerst even uw ''ongewenste mail'' te checken en anders contact op te nemen met onze klantenservice op 0800-0047. Wij zullen de offerte dan opnieuw naar u versturen.

Ik heb een wijziging gedaan, hoe nu verder? 

  • Offerte: U ontvangt binnen 2 werkdagen een nieuwe offerte van één van onze adviseurs in uw mailbox.
  • Afspraak: Na het ontvangen van uw offerte plannen we graag een afspraak in om deze samen door te nemen. 
  • Wijzigen: Wijzigingen kunnen opnieuw gedaan worden via de link in de offerte mail of in overleg met uw adviseur. 
  • Akkoord: Indien akkoord kunt u de offerte zelf digitaal of handmatig ondertekenen en terugsturen.
  • Bevestiging: Na bestelling ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging en zal de opdracht worden ingepland.
“Sinds 1986 kozijnen op 't hoogste niveau!”